Waar haal je nieuwe inspiratie en ideeën vandaan voor content? Uit het InspiratiespeelveldEen uniek overzicht van alle marketing- en communicatietools.  

Bekijk je onderwerp, je lezer, je omgeving, de actualiteit, je concurrenten met een andere blik. Zodat ze je weer inspireren tot nieuwe content. En creëer zelf inspiratie door die verschillende perspectieven ook met elkaar te combineren. 

Op een handige whiteboardposter waar je zelf ook op kan schrijven. Kruis bijvoorbeeld de tools aan die je al gebruikt hebt. Zo hou je overzicht en dwing je jezelf om te variëren.

‘Ik zit al een tijdje in een schrijfbubbel. Altijd weer dezelfde riedeltjes. Dezelfde woorden. Ik kom er niet uit.’

Soms heb je inspiratie, soms niet (meer). En de ene keer klikt je lezer op een bait, maar een volgende keer weer niet. Want wat werkt bij een doelgroep is ook aan slijtage onderhevig. En zie die ontwikkelingen maar eens bij te houden. Naast het schrijven zelf. 

Maar je wil wel frisse en verrassende content blijven leveren. Die een goede clickratio oplevert. Een tevreden opdrachtgever. En jou een goed gevoel. 

Inhoud

Hoeboost je je inspiratie en creativiteit? 

Hoe creëer je doelgerichte en originele content? 

Wat zijn actuele trends? 

Mijn input

✔️ ik laat je kennismaken met het Inspiratiespeelveld

✔️ wijs je de concrete alternatieven voor je ingesleten schrijfpatronen

✔️ geef je creativiteit een enorme boos met superveel tips, voorbeelden en out-off-the-boxmethodes. 

 

 

Jouw opbrengst

✔️ jij updatet en professionaliseert je creatieve schrijfvaardigheid

✔️ hebt weer 1001 invalshoeken door alle nieuwe combinaties die je leert

✔️ kan inspiratie oproepen, ook als je die even niet hebt

✔️ schrijft moeiteloos opvallende en prikkelende postst, persberichten, vacatures, advertenties, uitnodigingen en websteksten. 

Resultaat: een leuke, overtuigende tekst is geen toevalstreffer meer. 

' We hebben twee fantastische middagen gehad. Door veel gebruik te maken van eigen praktijksituaties is de training herkenbaar en direct toepasbaar in ons dagelijks werk. De klantcommunicatie van onze afdeling is hierdoor sterk verbeterd. Iedereen is supergemotiveerd om de nieuwe vaardigheden te gebruiken. Dat merk ik nu al aan de e-mails van collega's.'
Martin van Roosmalen
Adviseur marketing en communicatie Innovam