Hoe laat je je klant echt ervaren wat je in je kernwaarden belooft? Zodat je klanten ook ervaren dat je betrouwbaar, persoonlijk of deskundig bent.
Maak je beloftes concreet in je klantcommunicatie. Door er woorden, zinnen en een passende toon aan te geven. Die je echt meent en die jullie identiteit uitdrukken. Zodat mails, autoresponders, vacatures, posts en webteksten je organisatie ‘ademen’. En klanten je organisatie ervaren op een manier die je voor ogen hebt.
Een zin als ‘Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.’ wordt dan bijvoorbeeld: ‘U heeft misschien nog wel vragen over deze mail. Daar zijn wij voor! Mailt of appt u ons uw vraag. En wij antwoorden binnen een dag. Spreekt u ons liever persoonlijk? Belt u dan tussen 10 en 12 naar …. Dan hebben wij de meeste tijd om uw vraag rustig met u te bespreken.’
Inhoud
Welke woorden ondersteunen en versterken jullie imago?
Benut je alle contactmomenten optimaal?
Hoe laat je je boodschap goed overkomen?
Hoe zorg je voor variatie?
Mijn input
✔️ ik reset je blik met heel veel praktijkvoorbeelden
✔️ geef samen met jou concrete invulling aan je kernwaarden
✔️ met zelfstandige naamwoorden, bijvoeglijke naamwoorden en werkwoorden
✔️ die jij direct kan gebruiken in je klantcommunicatie
Jouw opbrengst
✔️ je schrijft efficiënt, duidelijk en klantvriendelijk
✔️ je bereikt je doel
✔️ je spreekt je lezer op een prettige manier aan
✔️ je schrijft sneller en met meer zelfvertrouwen want het klopt!
Tip: doe dit traject in groepsverband. Dan ontstaat er uniformiteit in jullie teksten en werkprocessen.