stap 2  stel je traject samen

1. Inspratiesessie

Een korte en krachtige leerinterventie. Voor een studiedag, cursusproeverij, energizer, dagstart, keynote, intermezzo, masterclass of terugkomdag.

Je zet in één klap de neuzen van een grote groep medewerkers dezelfde kant op. In één sessie ververs herijk je de klantcommunicatie binnen je organisatie. Jullie spreken weer dezelfde ’taal’. Interactief, inzichtgevend en speels tegelijkertijd. Iedereen houdt gegarandeerd de aandacht erbij! 

2. training/coaching  

Intensief, persoonlijk en bottom-up. Als je je medewerkers de tijd wilt geven om nieuwe inzichten om te zetten in ander communicatief gedrag. 

Door twee of meer dagdelen te spreiden over langere tijd kunnen je medewerkers volop in de praktijk oefenen. Elke vervolgsessie delen ze hun resultaten en krijgen ze opnieuw feedback. Iedereen ontdekt waar ze hun communicatie kunnen verbeteren en krijgt persoonlijke tips 

3. co-writing  

Als jullie standaardteksten aan een update toe zijn. Mijn input en jullie eigen stijl leveren nieuwe, frisse teksten op. 

Samen met de tekst– en inhoudsverantwoordelijkenbinnen je afdeling maak ik jullie sjablonen weer toekomstproof. Ik ben jullie sparringpartner, mystery shopper en tekstschrijver in één. Jullie houden de regie en iedereen voelt zich actief betrokken bij de nieuwe communicatiestijl omdat die van onderaf opgebouwd wordt. 

Dat klopt! Schrijf smartphoneproof.
Gepersonaliseerde cheatsheet

stap 3  kies een product 

 

stap 4  Plan in!  

Anderen kozen een all-in-one-traject:

✔️ 1 dagdeel training 
✔️ 3 dagdelen co-writing
✔️ 1 inspiratiesessie als terugkomdag
✔️ 1 product voor iedereen 
✔️ 1 cheatsheet met jullie unieke tone-of-voice